Massage Studio Heemskerk

Do & Don't

Massage studio Heemskerk

Geen massage als u:

- Last heeft van een te hoge bloeddruk.
  - Hoest, koorts of verhoging heeft.
  - Alcohol heeft genuttigd
  - Onstekingen, botbreuken, zware kneuzingen of open wonden heeft.
  - Binnen 6 maanden bent geopereerd.
  - 30 minuten voor een massage een maaltijd heeft genuttigd. (ontbijt, lunch en diner)

- Als u diabetes patient bent, dit graag even melden.

Voorbereidingen voor en na een massage:

- Gebruik vooraf geen parfum.

- Graag vooraf douchen. Hierdoor profiteert uw huid het best van de olie. Na de massage hoeft u niet meer te douchen.

Liever geen zonnebank of heet bad voor de massage.

- Als u zich niet lekker voelt (hoofdpijn, koorts, hoesten) wacht tot u zich beter voelt om een massage afspraak te maken.

-Tijdens de massage dient u zo veel mogelijk te rusten en ontspannen, met bewust de focus op de aanrakingen van de massage. Zeg vooraf aan de masseuse hoe je het hebben wil en als je pijnplekken hebt, dan wordt daar extra aandacht aan besteedt.

- Na de massage is het belangrijk dat u voldoende water binnen krijgt voor een goede afvoer van afvalstoffen.

Uiteraard stellen wij het op prijs als u, voordat u bij ons komt, heeft zorg gedragen voor algemeen geaccepteerde lichamelijke verzorging.

Ook onze ruimtes worden met zorg schoon gehouden en ook al het linnengoed en handdoeken worden na elke massage vervangen.